Forum Koordynatorów Wojewódzkich oraz ich PRZEŁOŻONYCH :)
Regulamin 1. Każdy się rejestruje zobowiązany jest do przeczytania regulaminu i jego zaakceptowania. Nieznajomość zasad w nim zawartych nie może być powodem zmniejszenia lub anulowania kary z powodu jego nieznajomości. 2. Regulamin odnosi się do wszystkich użytkowników forum, niezależnie od statusu. 3.Każdy użytkownik może używać tylko jednego konta. Karane będzie to wykluczeniem z forum w szczególności jeśli będzie miało to na celu podszycie się pod inną osobę. 4. Regulamin może zmienić się w trakcie działania forum. 5. Posty, tytuły, nicki, avatary, podpisy, itp. nie mogą zawierać niedozwolonych treści: a) pornograficznych, b) obrażających innych użytkowników, c) wzywających do nienawiści na tle rasowym, religijnym i etnicznej lub innych jego przejawów, d) innych kontrowersyjnych, powszechnie uznanych za naganne np: prowokowanie, podsycanie wrogiej atmosfery. 6. Zakładając nowy temat użytkownik forum powinien przedstawić sprawę rzeczowo i czytelnie. 7. Wnosząc swoje zdanie w dyskusję użytkownik zobowiązany jest szanować cudze poglądy. 8. Sprawy prywatne lub wymagające reakcji określonej osoby należy załatwiać przez PW lub maila, apel na forum należy traktować jako ostateczność.